tisdag 18 april 2017

Swishade förbi...minst sagt!

Men ååå vilka härliga dagar det varit trots att vintern kommit tillbaka.
Att hänga med Patrik & barnen toppar det mesta...oavsett väder.

Fredagen spenderade jag som bekant på roadtrip med Nilla.
Alltså...
Hur kan man skratta så mycket varenda gång vi hänger?
Någon gång måste det väl ta slut på tokerier? Eller? 😂❤ Hope not!

Och lördagskvällen tillbringade vi hos Madlen & pojkarna.
God mat, trevligt umgänge, spel och massa skratt. Alltid lika trevligt när vi alla har möjligheten att ses, tyvärr alldeles för sällan kan jag tycka ❤

Söndagen...rastlösa som tusan styrde vi bilen mot kga och Biltema.
Shoppade loss inför kommande campingsäsong.
Behövde en del till förtält osv.
Nu ska sommarbohaget vara rustat tror vi. Bara att invänta nya bilen och dess tillbehör.
Insåg ganska snabbt att vi varit ordentligt  bortskämda med packningsutrymme när vi åkt Peugot. Så vi fick helt enkelt komplettera bilen med takbox och ordentliga cykelställ. Tidigare har vi ju kunnat hiva in det mesta bak i skåpet på peugoten. Typ det enda positiva med att färdas runt i den bilen 😂

Måndag = förberedelser för jobbstart! Storkok, matlådor, tvätt, plocka fram kläder till kidzen m.m.
Så extra mycket mys med Patrik som inte kommer hem förrän torsdag 💔

Tisdag: back in buisness! Rutiner rutiner rutiner I LOVE ❤👌🏼
Började morgonen med 50 min på bandet, frukost, dusch och sen iväg till dagis & jobb.
Det här med promenader på morgonen är något jag verkligen har börjat älska. Vare sig det är vardag el helg. En perfekt start helt enkelt.
No stress...bara gå och känna hur kroppen sakta vaknar till liv.
Perfekt för mig som är kvällspigg också...jäspade redan vid 18-tiden när barnen lade sig. Haha...men snart så, då ska även jag bädda ner mig.

Ha fin tisdag kväll alles ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar