onsdag 19 april 2017

Snurr Snurr

Det är mycket nu...på alla plan!

Både "att göra" och att känna, känna för egen del men mest för & med andra 💔
Mitt hjärta går i bitar!
Att stå vid sidan av är inte angenämt alls.
I dessa lägen kräks jag på ytlighet & egoism.
Egoism kräks jag iofs på jämt...ingen vacker egenskap.

Den här veckan har varit en riktig bergodalbana.
Mycket känslor, både på gott ont.
Det finns en hel del kul att se fram emot men även mindre roliga saker.
Men men, get shit done och hoppas på det bästa.

Jag vill i alla fall tro och jag hoppas innerligt att sommaren blir fin och full med roligheter.
Både för mig och mina nära ❤

Men först ska 3:e & 9:e maj passera, helst nyss och när de gjort det hoppas jag på bra resultat. Please!
Orkar inte känna att saker och ting gjorts i "onödan".

Just ikväll är jag otroligt tacksam över att Patrik kommer hem imorgon ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar