måndag 3 april 2017

Ständigt dåligt samvete 😢

Igår startade jag projekt altanstäd och vårfix till lille Fluffis för att inte packa ihop helt.
Barnen är forsatt febriga och utslagen fortsätter att ploppa upp.
Efter det hjälpte jag patrik i vedhögen.
Som avslut på dagen tog vi oss en kvällspromenad i det fina vädret.

Hade väl en svag förhoppning om att det snart skulle vända för barnens del men så verkar inte fallet.
Idag har de fortfarande nästan 39 graders feber och igår ringde syrran och berättade att Emilia också fått feber och prickar.
GAH!
Så idag är det ett besök på VC inbokat.

Men sen finns det ju en ännu jobbigare baksida av detta.
Frånavaro från jobbet.
Jag får alltid ångest & ont i magen när jag måste vara hemma.
När jag ska ringa jobbet får jag nästan panik. Jag känner mig "skyldig" på någe vis och det är hemskt. Det handlar om rädslan att vara misstrodd tror jag. Varför är det så?
Barnen är det viktigaste jag har. Skulle aldrig tumma på deras välmående ❤
Egentligen är det samma sak när jag själv är sjuk, jag törs knappt gå ut ur huset.
Usch detta är ren pest och pina tycker jag faktiskt...😢💔

Nu ska jag förbereda barnen för VC sen blir det en dag i soffan ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar