måndag 3 april 2017

Inte många knop...

Besöket på VC gick bra måste jag säga. Det råder inte många tvivel om att det är just vattkoppor mina gryn råkat ut för. Så nu inväntar vi lilleman, om han nu inte lyckas klara sig.

Det verkar ju trots allt inte omöjligt att få det två gånger...
Läser man läkarsidor i Finland så står det mer i klartext att man faktiskt kan få det fler gånger medan man här i Sverige fortfarande slår fast att så inte är fallet.
Mamma hittade en artikel om detta i Finland, från någon amerikansk studie. Kanske har vi finnar någon annan typ av genuppsättning?! Haha 😂

Jaja nu är det som det är, ungarna är prickiga och fler prickar dyker upp, febern håller i sig och deras ork är som en bergodalbana.
Mest trötta och har ont men efter alvedon orkar de i alla fall prata, lägga pussel och peta i sig något ätbart.
Det får vara så nu...en frukt, kräm, mat eller vad som smakar för stunden. Vatten dricker de i alla fall massor, pjuh!

Detta tär även på mig. Jag vill inte se dem så sjuka ❤ mitt hjärta brister.
Lusten till allt förutom att serva och vara till lags är helt borta.
Tänkte mig ut på en runda ikväll men barnen röstade på popcorn & film så det fick bli så...såklart!

Får se hur morgondagen ser ut...torsdag och fredag har jag i alla fall lyckats rodda så jag kan jobba.
Patrik kommer ju hem på torsdag em och fram till dess får barnen vara med faster ❤ tacksam!!!


Längst ner är det en bild på en 5 min lunch som jag kan äta 7 dagar i veckan 👌🏼😂 så jädra gott alltså! 


Nu ska jag krypa ner och kolla serier

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar