torsdag 16 februari 2017

Biomys med Bestie ❤

Torsdag och ca 4 timmar till helg, wihuu!
Ska bli gött med ledig fredag...

Igår såg jag att det den nya Fifty filmen gick i Hällefors och snabbt som ögat messade jag min vapendragare och önskade en biodejt.
Ibland slår önskningar in, glöm inte det!

Så vid 18-tiden plockade jag upp Carina hemma och vi for till Ica för lite biogotte. Älskar att Cissi börjat ta hem Barbell produkter 👌 och speciellt barsen.
Mättande, gott och det bästa, man pallar typ bara en halv sen är gottebehovet mättat med råge 😂
Tryckte i mig nästan en hel igår (Carina fick smaka en bit) och magen stod i fyra hörn 😂

Filmen var top notch enligt mig.
Älskar böckerna och den här filmen lyckades efterlikna boken mycket bättre än ettan.
Nu väntar jag spänt på film nr 3 😍👌

Nu är det dags för APT och senare några patienter sen är helgen här...❤

I morgon ska jag skicka iväg mig själv till gymmet för en ordentlig genomkörare...
Måste även ta en löptur ute så jag får inviga mina nya skor...😍👌

Ha en fin dag...

2 kommentarer: