tisdag 14 februari 2017

Hej Hopp...

...snart är det helg igen!

Ser att det var ett tag sen jag skrev här men det har varit full rulle sen vi kom hem i lördags.

När vi kom hem åkte jag pronto upp till Örling och snosade bebis ❤
Övriga familjen var i ishallen på hockeymatch.
Alltså den där lilla Prinsessan ❤ mitt hjärta svämmar över. Älskade fina unge.
Jag var där några timmar sen var det dags för middag ute på Udden då svärpäronen ville fira Patrik som fyllde 35 år i lördags.
De bjöd på black & white vilket smakade käften behändigt.

Söndagen bestod av småfix inför kommande arbetsvecka.

Och imorgon har halva veckan gått...hjälp! Det går fort när man har roligt sägs det.
Känns skönt att vara igång och jobba igen.
Och vädret vi haft några dagar nu gör det ju ännu lättare.
Fick sådana vårkänslor tidigare idag så jag var tvungen att klicka hem lite smått till kommande löpturer 😂

Det här med att inte hålla sig update på sociala medier, wow, what a feeling!
Befriande minst sagt.
Fler borde prova men än kanske inte insikten uppenbarat sig.

Allt jag behöver har jag nära mig in real. Sen finns det vissa inspirationskällor jag saknar men jag försöker hålla mig uppdaterad på deras bloggar istället.

Nu är det Natti Natti ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar