onsdag 22 februari 2017

Sportlovsvecka

I söndags kväll hade våran lille mini knas i magen och jag insåg ganska omgående att dagis & jobb inte skulle bli aktuellt på måndagen.
Tänkte att jag hinner inte mer än lämna på dagis förrän jag får åka och hämta hem honom.
Misstänkte egentligen inte magsjuka då han var som vanligt förutom lite lös i magen.
Tänkte mest att han fått i sig något med laktos.

Jag tillhör klanen som inte tar några risker vad det gäller magsjuka.
Så det blev hemmadag igår & idag.
(48-timmars regeln)
Pratade med jobbet och meddelade att inget mer hänt så jag kommer imorgon.
Tji fick jag, lös mage igen.
Bara att ringa jobbet igen då.

Och det var väl tur. Emil spydde som en gris här på kvällskvisten och alldeles nyss kom en ledsen Elvin och kräktes på golvet i vårt sovrum.
Bring it on bara. Haha 😂
Emil verkar i alla fall få sova, där har det varit lugnt ett tag nu.
Elvin är nyduschad & nerbäddad igen.
Hoppas han hinner få lite sömn han också.
Önskar jag kunde ta skiten åt dem så de slapp.

Vi får se var det här slutar...2 down and 3 to go som han säger Jamsie Bondie 😂😷

Sov gott alla där ute ❤ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar