tisdag 4 augusti 2015

Underbara sol! 

Du kan väl stanna ett tag nu? Har lite tvätt som skulle behöva hänga ute. Det går betydligt bättre att avverka tvättberg när man kan hänga tvätten ute...

Ikväll blev det en runda med Maria, Jimi och Patrik. Undebart var ordet!!! Vilken kväll hörrni...
Vi körde mest pwr walk men jag körde några intervaller med jogg/sprint för att höja pulsen en aning. Älskar verkligen att ge allt för att sen återhämta mig snabbt och sen köra igen. Det är verkligen my cup of Tea! 




Jag älskar dessa rundor...den ena rundan är aldrig den andra lik. Imorgon borde jag ta en vilodag säger mina ben och rumpa men å andra sidan så är det ganska skönt att röra på sig när man har träningsvärk, men på slutet av rundan idag fick jag ont i muskelfästet i vänster skinka. Hua!!! Känns som ischias och set är inte skönt. Hade jätte problem med detta när jag var gravid så jag antar att det är lite ansträngt...så vi får se hur det känns imorgon bitti. Klockan är i alla fall ställd så jag ska hinna med en promenad innan jobbet. 
Fasen, måste ju träna lite mer löpning i lägre tempo så jag i alla fall tar mig runt på colour run loppet...

Nej ni, efter allt krånglande med köksbeställningen på IKEA ikväll så är jag helt slut som människa...jäääääsp!!! 

Natti!!! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar