måndag 3 augusti 2015

Morsning korsning! 

Såhär började jag denna fantastiska måndag...


Att gå 5.15 kändes som en bra idé så fort jag kikade ut genom fönstret. Guuuud vilken fin morgon. Sakta tassade jag upp för att inte väcka de små liven men jag viskade i Englas öra att jag bara var ute och gick om hon skulle undra var jag var. Idag var det en såndär promenad som verkligen satte spår i själen. Tystnad, skog, sol, tankar, glädje, tacksamhet är bara några ord som beskriver morgonen. Och såhär med facit i hand tror jag promenaden har gjort hela min dag. Jobbet flöt på bra...barnen verkar nöjda och tillfreds trots att de fick städa bilen. Haha...när jag frågade var det inte en enda sur min. Halleluhja! 

På jobbet idag fick jag två blomskott av en av mina favorittanter, jag blev så glad att jag nästan fällde en tår. Nu hoppas jag bara att de ska få rötter så jag kan plantera dem. Jag kommer vårda dem ömt...så håll tummarna. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar