tisdag 21 juli 2015

God kväll kära läsare! 

Idag har det varit en fullspäckad dag trots att jag varit ledig. 
Jag började dagen med en promenad med Nilla, Alex och Maria. Blev samma runda som igår. Härlig start på dagen trots lite missöden mot slutet av rundan. 

Patrik kom hem redan vid lunch idag så då åkte vi till Kringlan och lunchade. 



Därefter styrde vi bilen mot Karlstad och Leos Lekland med familjen Hansson/Fiedler. Skiiiitkul både för vuxna och barn. Haha. 

Avslutade Karlstad besöket med ett besök på Granngården för köp av pellets till lille Stampe samt MAX för middag. 







Hemfärden bestod av lite extra skogsturer...älskar att åka runt i skogen. 

Jag har även hunnit klicka hem lite smått och gott från H&M inför Turkiet resan. Mest till Engla & Patrik men lite till mig och pojkarna också. 
Jag kan inte nog många gånger säga hur glad jag är över att ha denna resa att se fram emot. Den här sommaren är knappt värd att kallas sommar. Blir perfekt att ladda med D vitamin och lite färg på nosen inför kommande höst/vinter. 

Nu ligger VI i sängen och ska sussa. Haha, känns sådär fånigt pirrigt att skriva VI en tisdag ❤️ 

Imorgon vankas det jobb för min del...och på kvällen ett tabata pass. Jag vet dock inte riktigt hur det ska gå till. Mina ben är helt stumma och imorgon ska jag cykla till och från jobbet också. För att inte tala om träningsvärken i rumpen. AJ AJ AJ!!! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar