onsdag 22 juli 2015

God kväll! 

Ännu en dag som bara swishade förbi.

Imorse bestämde jag mig för att cykla en annan väg till jobbet, dåligt val. Det tog dubbelt så lång tid, jag blev soppsur och kom nästan för sent till jobbet...som tur är har jag världens bästa man som kom med torra kläder och skor åt mig. Hade blivit aningen jobbigt att jobba soppsur. 

Dagen på jobbet flöt på riktigt bra. Jag trivs verkligen på Kyller och hoppas på mer jobb även efter sommaren. 


Titta sicken sötnos jag hittade :-) 

Efter jobbet slängde jag & Nilla in min cykel i bagaget på hennes bil och for till Kröken.  I väntan på ett tabata pass hos Malin på Lövkullen visade Nilla en klänning hon klickat hem från H&M. Den va så snygg så jag var tvungen att klicka hem en likadan men jag tog även en röd. REA är kuuuuuul! 

Efter en stund hoppade vi på cyklarna och trampade iväg hem till Malin. Jeeeesus alltså, backen upp till huset är ingen barnlek på cykel, fy fan, men jag besegrade den och därmed va uppvärmningen gjord...haha... 

Passet var som vanligt grymt och det är så himla kul att fler och fler ansluter. Träningsglädje de luxe. 

Efter passet hoppade jag på cykeln igen och trampade hem till hammarn. Med svidande lår och träningsvärken från helvette i röven vrångtrampade jag mig igenom motvind ända hem. Var tjutfärdig emellanåt men skam den som ger sig. Trodde aldrig att det va 1 mil hem från Malin...hua!!! 



Nu väntar jag på Patrik som drog iväg en sväng sen blir det soffan och en film ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar