torsdag 23 juli 2015

Dagen i bilder :) 


Idag provade Stampe sin sele för första gången och jisses vad han skuttade runt. 


På em tog vi oss en tur till Örling. Spanade in Samis nya kök och jag behöver inte säga att jag blev avundsjuk va? Shit vad fint det blir. Han kan det där med inredning min lillebror...




På kvällskvisten drog jag, Catrin och Maria ut på en löptur i spöregnet men va fasen, i detta land skulle det inte bli någon träning om regn skulle hindra en. Jag blir så otroligt glad och imponerad av människor som har den där kämparglöden. #runforfun 
Ni är grymma brudar...vilket driv!!! 


Barnen hade det superkul på råvedsvägen ikväll, Jimi spelade gitarr och sjöng och barnen dansade :-) goa ungar...de kommer ha det grymt i Turkiet...vilka minnen de ska skapa tillsammans och vi vuxna också såklart. 


Nehe, dags att sussa...imorgon väntar en cykeltur till jobbet och vid 11 (jobbar kortdag) är det gymtime...äntligen!!! Där har jag inte vart på länge. 
Någon gång under dagen ska jag försöka hinna med både en runda med Maria igen och ett tabata pass. 


Natti natti ❤️






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar