måndag 20 juli 2015

Måndagen snart ett minne blott! 

Men det gör inget...har sett fram emot kvällen hela dagen. Tänk, att få krypa ner brevid Patrik en måndag, en måndag hörrni!!! Underbart var ordet!!! 

Jag började dagen med en cykeltur till jobbet, avverkade 8 tim och 45 min, livrädd för oväder hoppade jag på cykeln och slog fartrekord hemåt, gosade med kaninen, bytte om, åkte till Hfs för ett tabatapass (svettigt, gött, jobbigt, roligt, jada jada jada ni fattar!), ut till sikfors för att hämta barn, hem och natta pojkar, ut på en fartfylld 6 km runda med Maria, lagade middag (alldeles för sent) men ville ju såklart vänta in Patrik och nu har vi precis ätit upp den och ska ta ett varv i duschen innan sängen kallar ❤️ 

En förjävla bra måndag må jag säga!!!





Imorgon är jag L e D i G ! ! ! Då får vi se vad dagen har att erbjuda....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar