lördag 21 mars 2015

Sikken surprise när vi skulle montera cykel igår. Haha.
Där i kartongen låg en Monark men det gjorde inget, den passa ännu bättre med tanke på att hjälm och flagga va av samma märke, Spectra. Gissa om Emil blev paff när han klev ner från sången imorse. Sötnosen. 



Den här dagen startade med ett gympass för mig och Putte vilket bidragit till att min röv värker nå så jävulskt. Det blev squats och lunges som ben/rövträning sen fick axlarna sig en omgång, såpass att jag knappt fick ner jackan från kroken när vi skulle åka därifrån. 

Nu är pojkarna i familjen ute och åker lite lastbil, engla städar på rummet och jag ska hoppa in i duschen för sen bär det av till Örebro. Vi ska köpa byrå och lite andra förvaringsmöbler till Emils rum. 

Ikväll hoppas jag på ett nytt försök att se 50 shades. Somnade efter typ 10 min igår. Haha. Det är slitsamt att gå upp 5 på morgonen märker jag men det är det värt. Underbar känsla att andas frisk luft och få igång kroppen. 

Hoppas ni får en fin lördag allihopa ❤️ 


P.s ni som har mig på FB, jag är aldrig inne där mer än på messenger, så om ni skickar något och inte får svar så vet ni varför D.s 


Carina, they are on their way!!! ❤️




2 kommentarer:

  1. Monark istället för Crescent, Karlstad istället för Örebro...kanske skulle sluta planera det blir ju så mycket bättre när man bara kör på...haha

    Thanks babe du är för go...Kommer bli perfa :) Vad bidde det för färg till du?
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det kanske vore idé att skita i planerna.

      För Moi blev det vita :)

      Radera