måndag 23 mars 2015

God morgon Världen!

Usch, tvi och blä...
Stickningar & sveda i halsen, urtrist väder, kyla och måndag, det räcker för att sängen känns lockande. Längtar tills ikväll när jag får krypa ner där igen.

Gårdagen vigdes helt och hållet till städning, från morgon till kväll. Vi gick igenom hela huset (inte hall & tvättstuga) Ni vet såndär städning som inte sker så ofta, inte här i alla fall, men nu är det gjort. Fönster putsade, lister och sånt skurade ja alla vinklar och vrår skurade helt enkelt. Jag räknade ut att vi nog städade i 7 timmar non stop. Tog ett brejk för lunch, annars var det fullt ös. Så himla skönt när det är gjort. Till helgen blir det storröj i hall och tvättstuga. Kan tänka mig att det finns en hel del skit där som kan slängas på brasan. 

Efter jobbet idag borde jag sätta mig med mina skoluppgifter en liten stund känner jag men fy fasen vad det är omotiverande när man inte ens vet när, var, hur de ska skickas. Allt känns enormt rörigt måste jag säga. Har inte hört något om praktiken heller så får se hur det blir med den. 

Hoppas ni får en fin dag trots regn & rusk


Gammal bild men jag älskar den ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar