måndag 23 mars 2015

Måndagen är snart ett minne blott!

Här ligger jag i sängen och hoppas att det känns bättre imorgon. Jag vill verkligen inte missa skolan. Jag tycker lektionerna ger så mycket så det vore verkligen SKIT om denna basillusk inte är borta imorgon bitti. 

I värsta fall får jag sitta hemma och försöka läsa i boken det de går igenom men det är inte riktigt samma sak. Jag lär mig bäst av att lyssna på information osv. 
Jaja det återstår att se imorgon bitti. 

Jag tar tacksamt emot tips om kurer som kan hjälpa mot en irriterad hals. Te lindrar i alla fall för stunden vilket känns bra men det kanske finns något annat bra husmorsknep?
Jag är typ aldrig sjuk så jag är helt oerfaren. 


Tulpaner gör mig glad och hoppet om att våren snart är här på riktigt tänds när jag ser dessa. 


God Natt på Er allesammans ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar