tisdag 24 mars 2015

Skoldag byttes mot hemmaplugg!

Mot min vilja såklart men även jag måste se mig besegrad ibland. Sitta i skolan med feber och en känsla av golfbollar i halsen skulle inte gynnat varken mig eller mina klasskamrater. Jag skulle själv bli lite småsur om någon kom till skolan med massa basillusker.

MEN jag har inte varit sysslolös, jag har suttit med mina inlämningsuppgifter mer eller mindre hela dagen. Det har inte gått i något vidare tempo men några rader har jag lyckats plita ner. Räknas detta som vila, Carina? Hihi.

Jag hade hoppats på att det skulle kännas bättre i halsen och bröstet men det gör det inte. Hur länge kan det här hålla på?


Nog om sjukdomsskit.

Jag har i alla fall världens bästa klasskamrater som fixat så jag fick de papper som de haft som underlag under skoldagen idag. Guld värt...tack Åsa, du är en klippa!!!
Så imorgon ska de papprena gås igenom och även samma kapitel läsas ur böckerna.


Nu ska jag ta mig en kopp te och be till högre makter att det känns liiite bättre imorgon.


1 kommentar: