torsdag 19 mars 2015

Goddag Goddag!

Denna dag började kl: 05.00 enligt alarmet men jag drog mig till 05.30. På med underställ & träningskläder. Sen drog jag ut på en pwr walk. (Englis var väl informerad redan igår var jag va om hon skulle vakna) men hon slog upp ögonen ungefär samtidigt som jag skulle gå ut genom dörren. De där sjusovarna till söner jag har förstod jag att de inte skulle vakna på den stunden jag va ute. Många gånger tänkte jag om jag verkligen är riktigt klok men alltså, jag hade glömt vilken skön start på dagen det är med en pwr walk. I somras gick jag ofta till jobbet eller cyklade. Jada Jada, skönt var det i alla fall. 



Crazy, ja, kanske! Haha!


Dagens middag! Blev så sjukt sugen på sparris & rostbiff. Konstig kombo? Ja, kanske! 


Imorgon vet jag en liten kille som kommer bli överlycklig :) ny cykel, ny hjälm inkl den omtalade flaggan/vimpeln. Det bästa av allt, han har inte en susning. Jag hade velat visa honom den idag men med stränga order från pappan måste jag vänta hem honom. Så imorgon kväll ska vi skruva ihop den och på lördagmorgon när han kliver ner från sin säng kommer den står där mitt framför ögonen på honom. Jag älskar att överraska barnen. 

Nehe...jag har förpliktelser att ta tag i...så ha en fin kväll alles! 

Förresten, jävlar vilken brutta till kompis jag har, eller är hon en jepard månne. Plöjer milen som om hon inte gjorde annat...du är grym! Själv tänkte jag väl kanske palla i alla fall 5 km på ungefär samma tid! Hahaha! ❤️ 
I och för sig tror jag att jag klarar vad som helst med dej vid min sida...❤️ 


Finaste vännen i världen ❤️ utan tvivel! 









1 kommentar:

  1. Men åh vad gullig du är <3
    Skulle ge mycket för att få vara en liten fluga på väggen när han vaknar på lördag och ser cykeln :-)
    Love <3

    SvaraRadera