fredag 6 mars 2015

Einstein sa något i stil med att höjden av dumhet är att göra samma sak men vänta sig ett annat resultat...


Så vad innebär det?


Jo att något måste ändras radikalt and so it will be!


Detta inlägg handlar inte om träning eller liknande utan om livet och mitt välmående.


Var känner jag mig stressad?
När känner jag mig stressad?
Vad är det som ger mig ångest känslorna?
Vad får mig att må såhär dåligt?
När känner jag mig ledsen och varför?


Svaret, sluta befinna dig på dessa platser, undvik tillfällena som skapar detta monster och framförallt....håll dig till det viktigaste i livet, de som lyfter dig när du inte vet hur man flyger längre.




Kan hända att även bloggen kommer eka tomt. Kommer iaf sluta läsa bloggar och dylikt.
Begränsa internetbesöken helt enkelt. I skolsyfte är det ett måste men för övrigt.


Tjing Tjing 💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar