torsdag 5 mars 2015

En lättnande pust gick just genom min kropp...

Min man är den absolut bästa i hela VÄRLDEN! 
Han ser det jag inte ser, han vet utan att jag säger något, han ser smärtan som enligt mig är väl dold och han sitter oftast inne med lösningen.
Han vet precis i vilket läge han ska börja ge mig verktygen att pussla ihop pusslet som raserats i miljoner bitar och det bästa av allt, han hjälper mig att pussla, han ger mig en bit i taget. Vi är ett sjujäkla team jag och min man. 

Finns ingen människa i världen som kan få mig och känna mig som hulken, prinsessan på ärten, askungen, Athena what so ever. 
Han får verkligen fram mitt allra bästa jag. 
Jag önskar att jag kunde se mig själv med hans ögon, för jisses vad jag skulle må då! 
Guds gåva till mannen....that´s me! (enligt Putte är väl bäst att tillägga)

Varför ser inte jag alla dessa kvalitéer som han ser? Tur han påminner mig om dem ofta. 
Ibland är jag bara så jävla dålig på att ta till mig...Sorry Sweetie! 

Tänk att det kan vara såhär.
Att en annan människa känner dej bättre än du själv.

Jag är glad över att det är så, för hur skulle jag annars hitta ut ur mörkret? 


Vi har en plan jag och min man...get a plan and stick to the plan! 




1 kommentar:

  1. Underbart att läsa <3 sagt det förut Och säger det igen. Han är väldigt klok den där karln du har sen har han ju en sjujäkla tur som har dig som i min mening är vacker, fantastisk, ödmjuk och omtänksam från insidan och ut, från minsta tå till toppen av ditt kloka lilla huvud. Om du bara var lika bra på att följa dina egna råd och kloka tankar som du är på att vägleda andra skulle du kunna erövra världen. Det är mänskligt att vackla och i vissa fall även nyttigt att se saker ur annat ljus men jag tvivlar inte en sekund på att du kommer komma starkare ut på andra sidan av även detta.
    Love <3

    SvaraRadera