onsdag 19 november 2014

På helgens camp med Martin Lidberg sa han: 

-Motivation kommer inte av sig själv, motivationen kommer via resultat.

Så jäkla sant!
Min motivation till skolan har blivit så jäkla hög. Idag fick vi veta våra betyg i kurserna vi haft. Jag var så nervös så jag nästan ville spy men det visade sig vara onödigt. Allt var toppen och betygen betydligt högre än jag vågat drömma om. Jag är så stolt och glad över att jag fixat dessa kurser såpass bra trots min situation utan gubbe hemma osv. Grym känsla! 

I helgen, som sagt, var jag och syrran på tränings camp på Loka med Martin Lidberg och hans kollega David. Shit vilka inspirerande människor. Älskar att lyssna på föreläsningar där man slukas i ett nafs. Föreläsningen gav mig många verktyg men även bekräftelse på vad jäkla långt jag kommit på min resa. Speciellt min mentala inställning till många saker. 

Träningspasset de körde med oss var en nära döden upplevelse och resultatet blev en träningsvärk from hell! Den sitter i än kan jag lova. Endorfinerna sköt i höjden! 

Måste avsluta det här inlägget med ett megasuperduper TACK till alla er som peppar, stöttar & tror på mig! ❤️ Ni är bäst! 




Till våren ses vi igen 😊 


Lilleman har fått sin nya säng och nu återstår bara lite småfix i rummet sen är det klart!!! 😊 äntligen! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar