torsdag 13 november 2014

Här duggar det inte tätt minsann.

För att ge svar på förra inlägget så blev mina förhoppningar besvarade och julafton kom tidigt i år ❤️ 

Mina dagar fullkomligt rusar förbi, skola, jobb, kidz, träning och allt annat man ska hinna med under veckorna. 

Men snart är det helg igen och vi kan slappna av lite, men det är långt ifrån lugnt på helgerna. Engla har både simskola & ridning och i helgen ska hon på party också, men är hon lycklig så är även jag lycklig. Jag är glad att hon är nyfiken och att hon har sånt driv. Det är lika bra hon får testa på de saker hon är nyfiken på. 

Idag gick jag på ett STEPpass...har inte varit på gruppass på minst 4 månader då jag fokuserat/fokuserar på styrketräningen men idag när jag passerade på väg in till gymmet kunde jag inte låta bli. Kul också att Heli min klippa blev så glad ❤️ jag körde på med höjd bräda från start och inga vrickade fötter. Satte även hela passet, Så jag får vara nöjd. Styrkedelen kan jag ju inte göra som jag vill med riktigt så jag körde  lätta vikter mer som konditionsträning för att inte sabba kommande gympass. Muskler behöver ju vila för att växa 😊 hade ett dödens benpass igår så ville gärna inte belasta dem även idag.  

Jag är fasen dödstrött...varför kan jag inte somna? 

Imorgon vankas det skola igen. Psykologi hela dagen 😊 

Nej ni, nu fick ni en liten update i alla fall. Om det finns någon som läser mina osammanhängande rader?!

 

2 kommentarer: