torsdag 4 september 2014

Torsdag

Idag har det varit skola igen och även denna dag var toppen.
Kultur var huvudämnet.
Väldigt intressant måste jag säga. 
Tänker inte gå in mer specifikt i det då det kommer bli väldigt låååååååångt och djuuuuuupt. 

Vi tittade på "Grabben i graven bredvid" och jag måste säga att jag blev alldeles förälskad i filmen direkt. (nej jag har inte sett den förut)
Den var helt enligt min smak. 

På lunchen gick jag, Emili & Evelina till Espana och käkade, jisses vad tiden gick fort. 
Haha, måste ha berott på allt intressant prat. 
Emili & Evelina är två helt fantastiska tjejer...enkla, varma & så otroligt snälla. 
Finns liksom inge ont i dem. 

Imorgon väntar en tur till Linköping och Örebro.
Ska passa på att hämta mina nya glasögon på Marieberg imorgon när vi ändå passerar. 
Ska bli spännande att träffa Maria imorgon och äntligen få ta bort det här j****a bandaget/tejpen...det kliar så jag snart blir tokig! 

Sen är det bara en evighet av läkning som återstår. 
Hoppas det kommer gå bra och utan strul denna gång. 
Förra gången var det jäkligt nära att jag fick en infektion men mycket sprittvätt, tvål&vatten, omläggning osv gjorde att jag klarade mig men det var ändå jobbigt. 


Ser fram emot nästa vecka när jag förhoppningsvis kommer igång med träningen & kosten till 100% igen för just nu har jag verkligen gått helt bananas (medvetet) så ingen skada skedd men jag trivs och mår mycket bättre när jag har fokus på träning & bra mat. 
Min mage är framförallt gladare. 
Nästa mål är och se hur stor förändringen är fram till 28 november då det är dags för en helg i Gbg och fitnessfestivalen. 
Har en motivationsklänning som jag tänkte ha, den passar men jag känner mig inte riktigt 100% bekväm i den ännu. (it's all in the head)
Sen har jag även tänkt att göra några inköp av wr.up byxor och de byxorna ska sitta som ett smäck. 
Förhoppningsvis har rumpan "ännu" mer put och benen ännu mer muskler...älskar snygga vältränade ben & rumpa.
Tyvärr är min rumpa långt ifrån det jag skulle vilja ha men mina ben är på gång. Killer legs! 
Rumpistumpen kommer den med...sakta men säkert. 
Känner även på hållningen att överkroppen börjar träda fram, men hörrni....jag har hela livet på mig! 
(hoppas jag får leva ett långt liv) 

Nu är det dags att försöka sova lite. Klockan ringer okristligt tidigt imorrn. 

Sleep Tight and Think positive! ❤️









1 kommentar:

  1. Vilken skillnad! Kämpa på! Det finns inga genvägar - det gäller bara att hitta balansen... Och som du säger, man har hela livet på sig. Kost och träning är en livsstil! Go for it, girl!!

    SvaraRadera