fredag 5 september 2014

Friday I'm in Love ❤️

Ååå vad skönt att hemkomsten inte blev senare. 
Linköpingbesöket gick toppen så även Mariebergbesöket. 

Idag är en dag som bjudit på massa bra saker.
Först glada besked från SSK:n på kliniken, sen fick jag mejl om att jag inte behöver göra praktik under utbildningen, rabattcheck på skor som jag ej visste om, tant lingon dök upp (äntligen) som jag längtat,  ja och massa mer.
Undra om jag vågar gå upp imorgon, kanske hela dagen imorgon brakar från start?

Haha...äsch jag surfar på lyckovågen sålänge den är med mig. 
Det andra tar vi när det dyker upp.
ALLT kommer & går det vet vi ju 😊 

Elvin har varit med mig & nilla på utflykten.
Så mysigt att bara ha med en ibland tycker jag.
Det blir liksom 100% fokus på den vilket jag tycker är supermysigt. 
Han har trivts som fisken i vattnet av all uppmärksamhet. 

Nu inväntar vi Emil som campat/fiskar med morfar och sen kommer strax hem också och då ska Engla hämtas på fritids...sen ni, då jäklar är det fredagsmys på HÖG nivå som gäller. 


Ha en fin fredag allihopa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar