onsdag 3 september 2014

Tjingeling! 

Hoppas ni alla haft en fin dag. 
Det har jag trots muntlig redovisning i skolan. 
Haha, har inte gjort något liknande sen högstadiet som jag minns i alla fall. 
Det gick OK men nervöst är det alltid. Vi var 6 st som gjorde ett grupparbete om Florence Nightingale. 

Hittills älskar jag skoldagarna. De liksom bara svischar förbi.

På lunchen idag åkte vi några stycken till Kringlan och käkade. 
Superkul att man kan göra det tillsammans också och inte bara sitta i ett klassrum. 

Som sagt jag trivs som fisken i vattnet men måste erkänna att en viss panik sprider sig vid tanken på kommande prov och diverse inlämningsuppgifter. 
Hua, 4 ämnen & 4 prov väntar, 1 bokrecension m.m (HT -14) och allt detta ska göras parallellt så man kan liksom inte koncentrera sig på en sak i taget inte utan allt i en smäll men jag tror på mig själv och mitt jävlaranamma :) 

Till veckan hoppas jag även på att jag kommit igång med träningen igen och då känner jag mig komplett! 
Just nu känner jag mig allt annat än tillfreds. 
Träningsstopp = katastrof för min hjärna och mina känslor. 

Jag håller tummar & tår att allt ser bra ut på fredag så det är tummen upp för träning igen. 
Det tror jag nog i alla fall. 
Känslan säger så men så vet man ju aldrig vad som gömmer sig under bandaget. 

Nu ska jag glo på lite TV samtidigt som jag ska fixa en liten läxa...

*Vad har jag vuxit upp med för kultur & vad jag har för kultur hemma idag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar