onsdag 10 september 2014

Onsdag - alltså mitt i veckan!

Hej Hej!

Hur har eran dag varit?
Min har vart toppen...skolan verkligen flyter på. 
Idag tittade vi på en film med Robin Williams...Patch Adams.
Guuuud vilken bra film, har dock lite kvar att se imorgon men hittills är den riktig bra.

Tiden springer iväg hörrni.
Klockan är redan 17.30 och det är snart dags för nattning av grabbarna. 
Engla följde med Emanuel hem idag efter skolan men bör väl komma hem alldeles strax. 

Ikväll måste jag göra lite studieuppgifter men det får allt bli i sängen.
Ska försöka krypa till kojs med en varm kopp te relativt tidigt. 
Det är hemskt när man inte känner sig utvilad. 

Det gick lättare än jag trodde att komma tillbaka till kostschemat. 
Motivationen höjdes imorse när jag vägde mig och insåg att nästan 2 veckors verkligen maniskt ätande och noll träning inte satt sig på vikten...och ett par byxor som suttit tight sitter pösigt. 
Det här blir nog bra. 
Vi får se hur långt jag hinner och vad som kan trollas fram. 
ME vs ME helt enkelt! 


Nu dags för middag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar