tisdag 9 september 2014

God kväll på Er!

Vad har hänt se sist ni fick en update. Inget världsomfattande direkt.

Hade en trevlig em/kväll igår.
Rebecka var här på besök och sällskap för mig är såååå uppskattat. 
Barnen var stormförtjusta i denna nya skånska brunett 😊 

Vissa människor är bara så enkla och okomplicerade att ha och göra med. 

Idag har jag varit så trött.
Ögonen har knappt kunnat hålla sig öppna men ändå är jag fortfarande vaken. Typiskt mig liksom! 

Imorgon är det dags för skolan igen och jag har faktiskt sett fram emot det. Matlådorna är väl förberedda också så att inget skit slinker in. 
Alldeles för lätt att det blir "utelunch" på skoldagarna. 
Vilket är helt oacceptabelt för mig just nu. 

Nu ska jag försöka få lite sömn!!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar