söndag 20 oktober 2013

Söndag

Jaha, då var även denna helg slut.
I och för sig har ju jag & Putte haft långhelg alldeles alena ❤️ Men måndagar är fasen inte roliga alltså. 
Tur att även de tar slut...



I e.m var jag, Engla & Patrik till Filipstad för veckans simskola.
Pojkarna var i Örling hos mummi & moffa under tiden ❤️

Alltså jag är såååå otroligt stolt över våran fina tjej. 
Inga krusiduller liksom, när hon & Patrik var iväg förra veckan (hennes premiär) sa Patrik till henne och gå bort till de andra barnen & fröknarna, han sa även att kom ihåg och presentera dig ordentligt. 

Sagt & gjort.
Hon gick iväg alldeles själv och presenterade sig (efternamnet ville hon ha hemligt sa hon till Patrik, haha) sen satte hon sig där som om ingenting hade hänt.
Inte det minsta osäker el blyg. 

Att se henne simma runt där i bassängen och se framstegen komma i ett nafs får mamma hjärtat att spricka av stolthet. 
När blev du så stor fina Engla? ❤️ 



Vi passade även på att söndags handla på Kvantum innan vi åkte hemåt. 
Mycket trevlig affär tycker jag. 

Grabbarna somnade bums i bilen hem, så de blev liksom nattade på så vis idag. 
Vi andra tog med oss pizza hem eftersom vi lovat Englis det igår. 
Grabbarna hade fått middag i Örling. 

Nu är ögonlocken tunga som bly...

Hoppas veckan går relativt fort, dels saknar jag Patrik redan ❤️ och på fredag ska vi ha en efterlängtad dejt med en annan familj, det är liksom på tiden.
God mat, snicksnack & gott vin såklart! 

Nej natti natti var det ju.... 



1 kommentar:

  1. Fina fina du och Goa ungar:-)
    Önskar min äldsta hade ett uns av Englas go när de gäller såna saker...men men alla e ju olika:-)
    Förstår du är stolt:-)
    Love<3

    SvaraRadera