torsdag 4 juli 2013

Kiropraktorn...

Han gjorde underverk med min rygg. 

Imorse strax innan 7 ringde jag Patrik i ren förtvivlan, jag kom inte upp ur sängen. 
Minsta lilla rörelse orsakade hemsk smärta i ryggen.

Han i sin tur ringde Nilla.
Hon kom och hjälpte mig som tur var. 

VC tid kl: 10.30 
Kiropraktortid kl: 16.00

Dr på VC skrev recept på piller och tyckte att jag var ett fall för sjukgymnasterna. 
Hen var mer intresserad av annat kring mig än just själva ryggproblemet.

Kiropraktorn därimot konstaterade snabbt att det handlade om ischias relaterade problem samt 5 låsningar i korsryggen.

Böja, tänja, sträcka, trycka och vips så  kunde jag gå och räta på ryggen igen.
Helt fantastiskt. 

Visst är jag lite öm och stel men i det stora hela känns det helt okej. 

Blir det inte värre under natten så ger jag jobbet en chans imorgonbitti.
Kyllergruppen 7-14.30. 
Ska bli spännande! 


So long!

p.s glömt att publicera inlägget d.s 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar