måndag 1 juli 2013

Upp som en sol & ner som e pannkaka! 

Typ så eller något.

Förra veckan ringde Bodil från Björkhaga om jobb...yeey kände jag och blev paff över att jag fick så mycket tider o långt fram.
Så himla gött...

Jag har gått och laddat och sett fram emot starten som då skulle vara ikväll.
Klockan 16.45 skulle jag gå mitt första pass inom hemtjänsten (patrullen) OM inte ryggjäveln brakat ihop. 
Fy F*N säger jag.
Citodon och kryckor...ja så blev det!!! 

Mitt på vardagsrumsgolvet satt jag som ett barn och tjöt när jag insåg att jag skulle bli tvungen och ringa och berätta för dem på jobbet. 
Sjukt pinsamt!!!

Hoppas såklart att det inte är något allvarligt och att det snart är borta. 


Har testat allt känns det som, tigerbalsam, citodon, värme, massage (Patrik), gå utan kryckor, ligga utsträckt på golvet men inget hjälper!!!
Imorgon bitti blir det ett samtal till en ryggläkare el vad det kallas?! 

Jag vill ju börja jobba nuuuuu! 


Just ja, den 12:e firar vi 5 årig bröllopsdag, tips på vad vi kan hitta på? 
Present kirrade jag idag...en såndär kul present som verkligen skrek PATRIK ❤



       ❤ Amor Vincit Omnia ❤ 

Så är det verkligen, sålänge det finns kärlek går det mesta att lösa. 
Livet är inte lätt bara helt fantastiskt! 

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack Carro!
      Det va låsningar i korsryggen som var problemet.
      Kiropraktorn fixade det! :-)

      Radera
  2. Finns ett liniment förresten som heter hot & cold som jag tycker är bra
    Vi använder den i Gymnastikföreningen också

    SvaraRadera
  3. Grattis i förskott :)
    Vi firar också 5-årig bröllopsdag i år den 24/7 :)

    Och såklart krya på dig!!!

    Kram Carola

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh grattis till er också❤
      Tack så mycket...

      Radera