måndag 25 februari 2013

Panduro...

Kikade runt lite där efter att jag fått en bild över hur jag ville att dopinbjudningarna skulle se ut,
men när jag kört plan A-B-C och var på väg att fundera ut en plan D,
så tröttnade jag på alla röda X som visade att just de sakerna EJ FANNS I LAGER!

Hur är det möjligt egentligen?
Just alla de sakerna som jag ville beställa...Det var väl inte meningen att jag skulle knåpa ihop egna inbjudningar helt enkelt.

Ägnade några timmar på postfotos hemsida istället.
Klart!
Yes, nu är de designade och klara...hoppas bara på en relativt snabb leverans och att de blir lika bra i verkligheten som jag tyckte att de blev på hemsidan.

Det är fasen inte lätt att få till sånt där snabbt.
Hur man än väljer att göra så är det väldigt tidskrävande.



Nu tänkte jag i alla fall ta och krypa till kojs...
Dagislämning imorgon vilket innebär att alarmet måste ställas. B L Ä !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar