måndag 25 februari 2013

Måndag Måndag...

Solen skiner utanför och det gör att denna måndag känns lite bättre än andra måndagar.
Engla myser under filten i soffan, Grabbarna sussar & jag har precis fixat Jamies doppresent, men klantig som jag är så hinner den troligtvis inte komma innan Lördag.
ALLTID i sista stund.
Har varit helt hundra på att dopet var nästa helg och inte NU till helgen.
Nu är den i alla fall beställd och det ska bli super mysigt att gå på dop vare sig presenten är med eller inte.
Vill ju inte köpa något bara för köpandets skull utan vill gärna ge något genomtänkt och speciellt.
Nu håller jag tummar & tår att inte någon annan tänkt i samma banor som jag.

Lille Elvin vaknade imorse med en helt normal temp och det känns sååååå skönt.
Nu hoppas jag innerligt att det bara var den toppen och att febern nu håller sig borta ett tag framöver.
Finns få saker jag avskyr så mycket som när barnen är sjuka.
Man känner sig så otroligt hjälplös.

Till något helt annat...
Alldeles strax (helst nyss) är det även dags för mig att ta tag i dop för Lille Elvin...pjuh..
Tänkte kika in på Panduro för lite inspiration och ideer.
Engla hade fjärilstema (rosa,lila & vitt) och Emil hade stjärnor (vitt, marinblått & ljusblått) så nu gäller det att hitta på ett 3:e tema.
Skulle kunna tänka mig lite turkost, limegrönt & marinblått,
men ännu har inte ideerna börjat poppa upp.


Ha en fortsatt trevlig Måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar