söndag 24 februari 2013

Söndag!

Hoppas eran helg varit bra kära läsare...
Min helg har varit lugn och mysig, precis som jag vill ha det!

I Lördags firades ju Lille Emil och det var en mycket trevligt kalas, alldeles lagom.
Gläds lite extra åt att Syster m. familj kunde närvara.
Emil fick massa fina presenter och blev jätte glad för allt.

Engla följde med upp till Örling då hon ville sova med kusinerna så Patrik, jag & grabbarna hade en egen liten myskväll.
Kändes sjukt konstigt!

Idag har vi varit upp till Örling en liten sväng men de flesta timmarna har spenderats här hemma.
Vi har skruvat ihop resten av Emils kök som han fick igår, spelat Kinect & käkat tacos.
En alldeles underbar Söndag.

Elvins feber hade gått ner idag och han har varit på mycket bättre humör,
så nu hoppas vi på att det fortsätter sjunka så han snart är helt feberfri.


Det var en liten update iaf, nu ska jag klättra upp och lägga mig på Patriks rygg.
(han ligger på mage i soffan)

Imorgon, ny vecka nya upptåg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar