tisdag 26 februari 2013

God Kväll på Er!

Vill ni beställa roliga och personliga saker så ska ni beställa det på www.rofa.se.
Inte nog med att de har super roliga saker,
de är galet snabba på att leverera.
Var ju lite orolig över Lille Jamies doppresent,
jag la beställningen igår vid lunchtid någon gång och hade väl aldrig vågat hoppats på att den skulle hinna komma,
men redan imorse fanns den på ICA Supermarket.
Det kallar jag expressleverans och utan extra kostnad dessutom.
Så nu känner jag mig mer än redo för dop.
(ljög lite)
K L Ä D Å N G E S T de luxe!
Jaja, någon trasa ska jag väl kunna gräva fram ur gömmorna.

Med mina/våra dopplaner går det framåt.
Lite strul med Kyrkan,
men tror att det är på grön kvist nu även om det det blev lite ändringar.
Typiskt att inbjudningskorten redan är tryckta och på väg,
men men...får försöka lösa det när de anländer.

Nu planerar vi maten och fikat.
Patriks farfar är ju gammal bagare så ska prata lite med honom i helgen om han kan tänka sig att hjälpa oss med tårtor.
(brukar vara han som fixar det)
Han brukar göra dem så garnerar/dekorerar jag dem själv.

Har t.o.m lyckats knåpa ihop en liten önskelista åt Lille Elvin.
Så tråkigt och inte kunna svara när folk frågar vad han behöver osv.
Med en liten lista har man ju faktiskt möjligheten att styra lite över presenterna.








1 kommentar:

  1. Du är inte ensam om klädångest:-( fy fasen alltså,inge kul med kläder nu. Lär väl ta en titt på den där listan innan ja köper något nu då;-) kraam

    SvaraRadera