onsdag 27 februari 2013


En speciell typ av Kärlek!

Åh älskade vän...Vi har delat så mycket redan som yngre men nu är det något annat,något verkligen speciellt vi delar här och nu. Minns så väl när jag berättade för dig,jag stod i tvättstugan,nervös,orolig men så jävla lycklig. Inte långt senare ett nytt samtal,den här gången var det du som ringde. Även det ett ögonblick jag för alltid kommer minnas. Minns jag sorterade tvätt o när du först frågade vilken vecka det var jag hade sagt jag var i började tankarna fladdra iväg o jag var tvungen o sätta mig på sängen...kunde de,du?nu? nää..eller? Joo så va de!!! Glädjetårar i massor! Ett mirakel,finns inget annat sätt att beskriva det på. Precis just där o då började en helt fantastisk resa så full av förväntan,oro,planering men framför allt KÄRLEK♥ o vi har gjort den tillsammans o ja hoppas vi kommer fortsätta att följas åt för vi är så glada att ni är en del av vårt liv.
 Love ya! 



Kommentarer av den här sorten gör att man verkligen stannar upp och tar in varenda ord, varenda känsla och njuter av att man fått äran att få vara en del i en sån fantastisk människas liv. 
Lyfter blicken, låter näsan vifta i vädret och andas in stolthet,
stolthet över att just jag, 
att det är just mig Jessica S Bark texten handlar om. 
Samtidigt som jag ler stort faller tårarna ner från kinderna och känslorna väller över. 
Orden räcker liksom INTE till! 
Jag ska vårda denna Vänskap som om det vore gjort av tunnaste tunnaste glas. 
Tack Elvin & Jamie
Två mirakel vars uppgift är solklar! 

Härifrån till Evigheten


Genom skratt & gråt
Genom lycka & sorg


ALLTID

Carina, Devin, Matteo & Jamie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar