torsdag 28 februari 2013


Haha...

Torsdag blev Fredag den här veckan.
Alldeles nyss klev min underbara man innanför dörren och det är BARA torsdag! 
Han tog tåget till Örebro när han slutat och så hämtade Farfar Olle honom där. 
U N D E R B A R T är ordet!

Idag åkte jag hem till Carina efter att jag lämnat barnen på dagis. 
Skulle agera lite smakråd.
Strålande kvinna.
Kommer vara så himla tjusig!

Det var en super trevlig f.m.
Devin, Matteo & Jamie är helt klart 3 av mina favoriter (gällande andra barn än mina egna).
Vilka solstrålar!
Devin hade planer på att flytta hem till oss då han tyckte att det minsann var roligare här än hemma, 
men jag förklarade att om han bodde hos oss så skulle han tycka tvärtom för så är det med barn.
Det är oftast roligare hos andra än sig själv.
Jag fick även visa mina ritar talanger eller NOT.
Haha, men grabbarna verkade nöjda över teckningarna de fick. 
Devin fick en teckning med en bil och lite annat (eget önskemål) och Matteo ville ha ett akvarium med fiskar och sånt.

Just nu önskar jag att jag vore kvar där! 
Älskade Du! 






Inte lika stor storleksskillnad längre, Elvin har köttat på sig kan man säga. 



Världens finaste Augusti pojkar! 

2 kommentarer:

  1. Helt klart världens finaste... ♥ Augusti 2012 en fantastisk månad :)

    Du,Devin o Matteo e mer än nöjda med sina teckningar för dom sover tom med dom...haha

    Tack för idag vännen ♥

    SvaraRadera
  2. Det blir några grabbar för Elin att smygtitta på om femton år eller så ;)

    SvaraRadera