torsdag 8 mars 2012

Brastop.com

Måste bara rekommendera denna sida till ALLA Er som har svårt att hitta bra bh:ar till BRA priser.
Har man inga boobilutter är det ju hur enkelt som helst att hitta fina/sexiga/snygga etc bh:ar till noll och ingenting,
men VI då, som faktiskt HAR bröst och behöver ett ordentligt stöd?
I vanliga affärer finns det ju oftast bara kupstorlekar upp till DD/E om man har tur,
och i de med mindre underband finns det nästintill ALDRIG att hitta dessa kupor. 
Personligen har jag haft fel underbands storlek i flera år,
fram tills jag hittade en sida på nätet som man kunde skriva sina mått och få det rätta underbandet + kupan.
Jag trodde jag hade typ 80 runt om,
men icke, jag hamnade på 70 och har även fått detta bekräftat av en hjälpsam tjej på Triumph.

Åter till ämnet,
denna sida har BH:ar i de flesta storlekar,
stora (ända upp till J kupa tror jag) som små.
MEN till halva priset jämfört med Sverige.
SÅ det är absolut värt det.
Frakten är inte heller dyr, vet ej exakt eftersom jag beställde så det blev fraktfritt,
men tror att det kanske rör sig om 60:-.

Det är en enkel sida också bara man vet sin storlek i UK storlek och det är enkelt att ta reda på med hjälp av en storleksomvandlare. 

Dagens TIPS enligt mig iaf ;) 

Återkommer när varorna anlänt för mer info.



ca 200:-


298:- 
(550:- i Sverige)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar