onsdag 7 mars 2012

Charmören himself!

Emil lyckades få hela personal styrkan på Intersport att titta på honom när han provgick sina nya Nike:isar :) han vet då hur man charmar flickor oavsett ålder.
Hans skratt av lycka ekar nog fortfarande där inne.
Söta unge...

<3





Shoppingen idag var lyckad måste jag säga.
Vi kom in vid 10.30 tiden ungefär och innan lunch hade jag köpt allt det som fanns memorerat i skallen,
men såklart fortsatte shoppingen efter lunch med lite "intenödvändigtmenväldigtroligtsöttfint)
Det viktigaste var iaf tunnare mössor, fingervantar, vårjacka (Engla), fleece tröjor.
MEN när jag klev in på Intersport och såg dessa tuffa dojjor till Lilleman var jag liksom FAST.
Han kan ju för tusan inte ha raggisar hela våren ;) 
Sen blev det massa annat småplock till båda kidzen.
Jag nöjde mig med lite ögonbryns färg & hårsnoddar, diadem etc. 
ÄLSKAR verkligen att handla åt ungarna.

Engla ÄLSKADE verkligen ALLT jag köpt, puh!


Ikväll kommer jag somna gott vill jag lova.
Imorgon bitti väntar ett träningspass.
ÅH VAD SKÖNT!
Tänkte köra alla muskelgrupper imorgon
en total genomkörare helt enkelt! 



Nej ni, nu ska jag kika klart på Sveriges Mästerkock!

1 kommentar:

  1. Åhh vilken goding,förstår jag det att han charmar brallan av alla:)

    SvaraRadera