torsdag 8 mars 2012

Snö Snö Snö Snö

Vilket hån!
Jag som handlade fin fina vårkläder till kidzen igår.
Jaja, jag vet att det ALLTID blir såhär,
man tror våren är på ingång O C H då kommer bakslaget MINST 2 dm med snö.
Troligtvis försvinner den lika snabbt som den kom.
I alla fall om Forecas vädergudar talar sanning.

Började dagen med ett träningspass på gymmet.
Hade ju bestämt mig för en total genomkörare av alla stora muskelgrupper,
MEN den tanken avvecklade jag ganska omgående när jag knappt tog mig ur sängen i morse pga av ryggvärk a la foglossning.
(detta är vad man belönas med efter några timmars shopping)
Så vad gjorde jag istället då?
Jo, jag körde:
Triceps, Biceps, Rygg (övre), Axlar och avslutade med en stretchning de luxe.
Stretchade varenda liten tänkbar muskel,
t.o.m nackmusklerna.
Detta gjorde susen vill jag lova.
Detta borde ALLA göra, stretcha alltså, gud vad skönt det känns i kroppen efteråt.
Känns otroligt skönt att vara igång igen.

Annars idag har det varit lite tråkigheter,
men det gick ju bra som tur va.
<3


Sen undrar jag lite, 
hur fan är folk funtade?
Såg en debatt på FB som gjorde att det rök ur mina öron.
Det är verkligen INTE åldern som bestämmer när man tillhör den vuxna/mogna skaran.
Det är faktiskt som de flesta säger:
Åldern är bara en siffra!

P U N K T 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar