måndag 27 februari 2012

Kräftis

Yes ikväll har vi ätit kräftor hos familjen Persson i Kröken.
M U M S
Slängde även i lite färg i huvudet,
så det blir fason på det någon gång.
En omgång till så ska det nog se okej ut, men tar det lite easy.
Blekning är ju inte direkt skonsamt för håret.
Har liksom helt prioriterat bort den biten, men som vanligt mår jag kasst av att håret ser ut som fan.
Tur det varit mössväder ett tag nu.

På väg till Sikfors passade jag på att hämta ett paket från H&M.
HAHAHAHA
Undra vad jag har för syn på mig själv?
Tänkte att jag tar strl 40 (eftersom 38 brukar sitta bra) så har jag lite och växa i. 
(byxor)
Efter att jag testat dem insåg jag snabbt att t.o.m 38 hade sett S K I T ut så de blev tillbaka skickade bums och så kryssade jag i att jag vill byta till 36 ist. 
Får se hur de sitter.
Beställde även 2st helt vanliga linnen i modell lite längre.
(ett svart & ett vitt)
I paketet fanns även lite smått och gott till Sessan.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar