torsdag 8 september 2011

~Torsdag it is!~

Packningen så gott som klar...
Emils sussar f.m medan Englis glor på TV och jag sitter här.

Ska bli skönt och åka iväg en liten sväng.
Meeen jag kommer även känna samma känsla när jag äntligen kommer hem till veckan.
No place like Home!


Har åter igen massor att skriva om, men måste tänka, begrunda, gå igenom alla möjliga tänkbara scenarion som kan tänkas bli följden av ett publicerande?!
Trist....
Det här med tolkning är ganska intressant.
Man skriver ett inlägg utifrån sig själv (iaf jag) och så tycker man att det där blev ju great,
ända tills första upprörda kommentaren dimper ner.
En liten chock infinner sig i bröstet och man funderar: Hur tänker den nu?
Ska JAG behöva förklara för denne egentligen?
Det är ju MIN blogg MINA ord MINA tankar, och jag får ju tycka vad jag vill, eller?
Hursomhelst så gör jag det vare sig det passar eller inte, MEN jag kanske inte publicerar det här!!!

Sen det här med att folk känner sig "träffade" är också intressant.
Även om man skriver något med "glimten" i ögat eller rent ut sagt något positivt SÅ finns det ALLTID någon som vänder o vrider på det så det blir negativt eller tar det på största allvar.


Raggmunk & Fläsk kommer snart att serveras här OCH jag tänker iaf unna mig en halv raggmunk!
Så det Så!

2 kommentarer: