onsdag 7 september 2011

~Blink Blink~

Denna vecka får även jag träffa MIN man redan på torsdag. (iiii IMORGON)
Hihi...dock åker vi till honom medan ni andra får hem era, men det kvittar väl egentligen.
Som vanligt dagen innan vi ses pirrar det nå kopiöst i magen och jag sitter mest och ler.
Haha...men sån är jag!
KÄRLEKEN är fantastiskt på ALLA sätt...


Träningen idag var super...Steppen, ja jag säger då det...kortslutning de lux, men det kommer väl så småningom.
Kul var det i alla fall och det är huvudsaken.
Efter det, skakade iordning en protein shake för lite snabb återhämtning inför Body Balance passet.
Har ju testat yoga och inte varit jätte imponerad, men detta var mer min grej...
Gillade även detta pass.

Det är så himla skönt och ha kommit igång igen...
Det här med trivsel känns också bra på Hälsans Hus...trivdes inte riktigt på passen i Hfs, vet ej varför, men ni vet, man kan känna saker i maggropen och sådär...
Hur som helst...den känslan infinner sig inte på Hälsans Hus! =)




R.I.P Stefan Liv

1 kommentar: