fredag 9 september 2011

~Segeltorp~

Här befinner vi oss för tillfället.
Inväntar finaste Patrik som har slutat jobbet precis.

Kvällen igår var tipp topp, så hääärligt och få tillbringa den med sin Kärlek.
Robinson, ost & kex...
Barnen sussade gott, Englis var uppe i varv, men när hon väl somnade vid 8.30 så drog hon rediga timmerstockar =)
Emil ponken somnade som vanligt och sov hur bra som helst trots valet av sovplats ;) vaknade vid 02-tiden för en välling slurk och fortsatte skönhetssömnen till kl: 08.00 imorse, helt okej tycker jag.

Personligen hade jag skitsvårt och somna,
hela dagen igår var mitt huvud fullt med ångest och tankar kring Stefan Liv.
Kunde verkligen inte släppa det...
I bilen på väg hit fällde jag lite tårar och mina tankar finns hos hans Fru & 2 barn...
Dessa tankar fortsatte även när vi skulle lägga oss och en stor klump befann sig i magen.
Livet hänger på en sån sjukt skör tråd!
Ta vara på varje sekund av livet är det enda jag har att säga.




Jag älskar Min man & våra 2 underbara barn mer än Livet själv!



Engla Patrik Emil



1 kommentar:

  1. Jag känner igen mej i de du skriver..låg länge igårkväll o vred o vände på mej med tankarna på olyckan,Stefan o hans familj.

    Har fortfarande en klump i magen o den vägrar ge med sej, så fruktansvärt tragiskt.

    Att sen läsa att Micaelas(http://paheligmark.wordpress.com/) tid tillsammans med lilla Alva är nära sitt slut är bara för mycket.Tårarna rinner,tankarna fladdrar o hjärtat värker. Så mycket orättvisa det finns i världen :(

    Kan bara instämma i det du skriver,ta vara på livet o ta inget/ingen förgivet ♥

    Kraamar

    SvaraRadera