fredag 23 september 2011

~Min stora Kärlek~

Ska försöka att hålla mig kort, men det kommer antagligen inte gå så bra är jag rädd för, men de som tycker det blir långrandigt behöver ju inte läsa! ;)


Min Stora Kärlek

Han heter Patrik Bark och allt började den 3 December 1994 på ett Party!
Vi var 12 år vid denna tidpunkt.
Har egentligen inte så mycket minnen om den första tiden, vad gjorde man mer än träffades i skolan och på discon etc, men vi höll ihop.
På sommarloven åkte vi och badade tillsammans och vi umgicks väl egentligen mest som kompisar med lite inslag av romantik ;)
Lite hångel, pussar & kramar! Hihi...

Men åren gick och vi höll fortfarande ihop.
I högstadiet hade vi våra första kriser, detta ca 2-3 år efter "Partyt" men dessa saker tänker jag inte gå in på,
eftersom det egentligen är helt ointressant.
Vi tog oss igenom dem, men såklart orsakade dessa kriser massor av tårar för båda parter, men detta har ju stärkt oss som par och format oss till de personer vi är idag.
(sen tror jag att sånt hör till i tonåren)

Gymnasietiden var turbulent även den...
Vi gjorde slut och denna gång trodde vi på ett mer permanent avslut.
I ca 2 år var vi ifrån varandra. (ingen som helst kontakt, såg knappt röken av varandra)
Han i ett nytt förhållande & även jag!
Sen hände någonting...
Vi fick upp kontakten igen.
Båda insåg väldigt snabbt att "VI" var långt ifrån klara med varandra.
Det ena ledde till det andra och vi inledde åter igen förhållandet.

Vi reste utomlands, åkte på fjällsemestrar, tog körkort, tog studenten, flyttade till lägenhet, flyttade till hus, flyttade till Örling, flyttade till Hammarn, upplevde massa roliga saker, lärde känna varandra för dem vi blivit,  (egentligen ingen större skillnad mer än på det personliga planet, äldre, klokare etc)
Kärleken var precis lika stark som när vi var tillsammans innan.
HELT FANTASTISKT helt enkelt.


Var står vi idag?

Gifta och har 2 underbara barn som VI älskar mer än allt annat!
Fortfarande reser vi och upplever roliga saker tillsammans, ibland med barnen & ibland utan dem.
Känslorna växer och blir starkare för var dag som går, hur det nu är möjligt?! ;)


Om Patrik

Han är är en väldigt ödmjuk och varm person även om han ibland kan ge sken av något annat,
men för honom är jag & barnen ALLTID prio 1 och det är det jag värdesätter.
Jag älskar honom just för den han är och det vi har byggt upp tilsammans genom åren.
Han är min absoluta BÄSTA Vän...
Finns ingen som känner mig så bra som han och han älskar mig precis som jag är.
Hade absolut inte velat ha någon annan som Pappa till mina barn...

Valet jag/vi gjorde vid 12 års ålder kommer aldrig ångras...




2 kommentarer:

  1. Måste bara få säga att ni är så fina tillsammans, som gjorda för varandra ;) All kärlek till er <3

    SvaraRadera