lördag 24 september 2011

~25 september 2011~

Alltså imorgon...

Yes, imorgon vid denna tidpunkt har vi antagligen satt oss till rätta på flygplanet och inväntar starten.
Gillar INTE start & landning...
Lättnaden som infinner sig när man kan andas ut och inser att det faktiskt gick bra även denna gång är svårslagen.
HUA!

Sen väntar 7 dagar med total njutning!
Vinkvällar med Yatsy, MIG, kortspel etc på en ljummen balkong till syrsornas vackra melodier.
Kan redan föreställa mig känslan...
Få gå upp på morgonen och duka fram till frukost på balkongen...i BIKINI!
Älskade värme...

Ska bli gymt gött, men det är jag väl antagligen inte ensam om att tycka...
Efter denna tripp är jag redo för hösten och allt vad det innebär.
Kan känna längtan efter JULEN faktiskt,
men nu först denna tripp sen tar vi allt det där andra och Välkomnar det med öppna armar.
Ladies Night, Kryss, Julafton, 4 års kalas, Nyårsafton, 1 års kalas m.m



Antar att update:en här kommer lysa med sin frånvaro fram till den 2-3 oktober någon gång.


Ha en trevlig vecka alla läsare...Det ska jag ha ;)

1 kommentar: