lördag 24 september 2011

~Måste bara~

Hittade detta och var bara tvungen att kopiera...sen MYYYYYYS till Fortet!


Dagens humör: Uppochner...nervös, pirrig, längtande, saknande o massa mer


Dagens mående: Överlag...Bra!

Dagens borde: Alla borden är gjorda! (packat det sista etc)

Dagens frisyr: Gomorron frizzen är kvar ;)
Dagens smink: Som vanligt, without

Dagens klädsel: Mysbrallor & stickad polo

Dagens planer: MYYYYSA med min man...

Dagens materiella vill ha: Nya träningskläder

Dagens fundering: Går flygresan bra?

Dagens beroende: Patrik...

Dagens tråkigaste: Förbereda ett Hej Då...

Dagens längtan: Att det blir awsome i Grekland tots saknaden efter Patrik

Dagens superlängtan: Fit kropp

Dagens tidning: Ingen

Dagens låt: i min hjärna...Grenade (för Putte)
 
 
Nu säger jag på återseende!!!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag har en award till dig i min blogg. Hoppas resan gick bra. Kram!

    SvaraRadera