torsdag 22 september 2011

~Lycka~

Öppnade min blogg och tänkte skriva ett inlägg om något som försvann i samma stund som jag såg kommentaren från Jennifer...
Tankarna for åt ett annat håll och jag klickade in mig på hennes blogg för att se om det kanske dykt upp ett inlägg med ev bild på underverket!
Jajemän, det hade det...
ÅHHH sikken sötnos...man blir alldeles varm när man ser o läser om de som precis fått bebis,
man kan liksom känna deras lycka på något konstigt vis,
även om det är någon som man inte umgås med.

GRATTIS till Er igen...och Välkommen till Världen Bianca!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska vi se,
babysimmet gick toppen och jag hade väl egentligen inte väntat mig något annat.
En himla rolig grupp föräldrar & barn måste jag säga.
De flesta yngre än Emil.
Bara Wera som är äldre än honom, men hon var ju tyvärr sjuk idag, stackarn.

Jag hade tänkt Zumba ikväll, men min kära Svägerska satte träningsförbud på mig idag med tanke på mitt tillstånd igår.
(Fick givetvis medhåll från min man)
Men såhär i efterhand säger jag T A C K !
Min kropp & Själ behövde denna vila.

2 stora barn hade gympa idag & som vanligt jublades det när de skulle iväg dit,
Nilla & Jag åkte ner med dem medan Liten umgicks med favoriten Alex.

Sen hade vi det obligatoriska Robinson myset torsdagen till ära!
ÄLSKAR dessa program,
finns alltid såna spånhuvven att kommentera och irritera sig på, meeeen sen i slutändan KAN det vara just denne man vill ska vinna?!
Skruvat....men så typsikt mig!


Såg att rubrik 2 handlar om min första Kärlek...OJ det kommer bli ett låååångt inlägg så den tar jag någon annan dag/kväll/natt!


Nu ska jag krypa till kojs eftersom det är dagis tiiiidigt imorgon...9.00 ska Sessan befinna sig där!

1 kommentar:

  1. Tusen tack!!! Vad go du är:)) först nu rstår jag hur stor kärleken till ett barn är!! Hinner knappt vara ute på nätet så först nu har jag hunnit läsa ikapp lite bloggar:) ha det nu så skönt i Grekland!!!! Kramar!!

    SvaraRadera