måndag 12 september 2011

~Inspiration~

Man blir jävligt lycklig när någon sms:ar och TACKAR för "sparken i baken",
O C H att den gett resultat!!!
Ett sådant sms fick jag idag och det enda jag gjort är att PEPPA och gett tips om kost.
LOVE IT!
Jag blir minst lika glad när andra lyckas nå sina mål i ett sundare liv som när jag själv lyckas.


Annars idag har dagen varit minst sagt stressig.
Vid 10-tiden lämnade vi lägenheten i Segeltorp och styrde kosan hemåt, i SPÖREGN.
Trist "köra bil" väder vill jag lova...
Väl hemma var det lunch från Hammarn som stod på menyn.
Tänkte åka ner och handla efter det men blev ändrade planer, ett besök på VC droooog ut på tiden, minst sagt, men bra blev det iaf.
Fick handla efter det.
PANIK bråttom hem för och byta om till kvällens träning.
Aerobic/styrka och direkt efter det ett pass funktionell styrka.
Så ikväll har jag spenderat 2,5 timme på Hälsand Hus O C H det känns gött.

Imorgon är det vilodag...vilket antagligen kommer behövas =/

1 kommentar:

  1. Ville bara säga att ja tycker du e grymt duktig :)

    Kraam

    SvaraRadera