torsdag 14 juli 2011

~Kärlek~

Hela mitt JAG bubblar snart över av all Kärlek, och då menar jag inte bara kärleken som jag känner för mina barn, Patrik, familjen, Vännerna etc, utan jag känner mig så glad och lycklig över så himla mycket.
Jag har hållit det jag tidigare skrev om att ALLTID säga det jag tycker även till människor som jag inte pratar med så ofta.
Senast härom dagen gav jag en person en komplimang bara sådär och denne trodde säkert att jag va full eller nå, haha.
Men fasen vad jag mådde bra efteråt...
Detta ska jag verkligen fortsätta med kära läsare!
Mer kärlek och mindre bitterhet, det är melodin det!

Behandla andra som Du själv vill bli behandlad!
Svårt, meeeeen jävligt vettigt!

Till Er där ute som råkar ut för mina plötsliga komplimanger,
Nej, jag är INTE full säger bara vad jag tycker just där och just då!


Ne nu fortsätter Kinnaman....so long!

1 kommentar: