torsdag 14 juli 2011

~Hur ofta?~

Inte så värst ofta som JAG är förkyld...men nu rinner det ur näsan vill jag lova.
Tur att jag sluppit feber, so far i alla fall.

Imorgon är det fredag och äntligen kommer Patrik hem igen.
På lördag hade jag tänkt gå ner till parken för att skåda Rolandz, men fick ett annat erbjudande som är väldigt SVÅR slaget...
Vi får helt enkelt se hur det blir med den saken.
Vid 12-tiden imorgon intar jag i alla fall frisörstolen och får barret fixat...G Ö T T !  !  !
Har inte en susning om vad jag vill med håret, men något hittar vi säkert på.

Är otroligt lycklig idag,
ÄNTLIGEN kom det in vita Converse i storlek 35 i webbutiken där jag köpte Englas.
Så till veckan kommer de...
Engla är storm förtjust i sina trots att de inte blev rosa denna gång ;)

Igår pysslades det med inbjudningarna till Emils dop och de blev "nästan" färdiga, väntar bara på kortet som ska pryda insidan.
Idag har jag brainstormat tårtalternativ med I-M...tror det blir alla tiders.
Så nu är det egentligen bara och invänta svar från människorna som är bjudna...så jag vet hur mycket som ska fixas av allt.
(servetter, duk, bordsdekorationer, tackkort etc)
Den här gången har vi valt att ha dopet i Kyrkan och fikat på församlingshemmet eftersom Patrik är hemma så sällan blir tiden väldigt dyrbar...
Englas dop var ju en aning lättare att fixa eftersom det endast var 1 barn som behövde mig...nu är de ju 2 kidz som kräver en del uppmärksamhet av sin Mamma.
Så alltså kör vi på det som kräver minst av mig som arrangör =)


Nehe, om jag skulle ta och krypa till kojs och invänta Joel Kinnaman?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar